Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

Preferencyjne stawki i uproszczone procedury ładowania – nowa oferta Volvo Cars

Volvo Cars zapewnieni nabywcom aut serii Recharge łatwy i bezproblemowy dostęp do publicznych punktów ładowania. Zamierza go zrealizować przez stałe obniżanie stawek dla swoich klientów, upraszczanie metod korzystanie ze stacji ładowania i powiększanie sieci tych stacji.

Dzięki pogłębionej współpracy z platformą Plugsurfing, Volvo Cars zaoferuje klientom zdecydowanie niższe od standardowych ceny w punktach Ionity w całej Europie. Od 1 lipca 2021 kierowcy elektrycznych Volvo zapłacą stawkę 0,35 EUR/kWh w sieci Ionity liczącej ponad 340 stacji dużej mocy rozsianych w 24 krajach Europy. Oferta dotyczy pierwszych 12 miesięcy eksploatacji elektrycznego samochodu Volvo.

Zapewniliśmy naszym klientom jedną z najkorzystniejszych stawek w punktach Ionity, który jest dużym operatorem sieci szybkiego ładowania w Europie – powiedział Olivier Loedel, kierujący kampanią elektryfikacji w Volvo Cars. Ta współpraca to pierwszy krok w naszym globalnym programie wsparcia nabywców aut Recharge w sprawnym podróżowaniu i obniżenia kosztów ładowania akumulatorów.

Klienci oczekują bezproblemowego dostępu do publicznej infrastruktury ładowania – mówi Tatu Kulla, szef platformy Plugsurfing. Cena i jakość infrastruktury to kluczowe czynniki w zapewnieniu satysfakcjonującej eksploatacji. Doceniamy tych, którzy kierują się podobnym poglądem i poszukują odpowiednich partnerów strategicznych.

Aby zaoferować klientom bezproblemową eksploatację aut, Volvo przedstawi niedługo odświeżoną wersję aplikacji na smartfony (Volvo Cars app**), skonsolidowaną platformę cyfrową dotyczącą ładowania.

Połączy ona różne funkcjonalności – wskazówki dojazdu do stacji ładowania, zdalny odczyt stanu baterii, powiadomienia i płatności dotyczące ładowania – wszystkie te elementy ułatwią proces ładowania i podróżowanie elektrycznym Volvo.

Celem Volvo jest połączenie obecnych rozrzuconych punktów ładowania w sieć oferującą wygodne i bezproblemowe korzystanie z nich – mówi Olivier Loedel. Chcemy to osiągnąć przez zaproponowanie naszym klientom zintegrowanej platformy cyfrowej oraz wygodnego dostępu do największych sieci ładowania w skali globalnej.

 

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...