Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

Pierwsze spojrzenie na najnowszy szkic modelu

ŠKODA przedstawia szkic nowego w pełni elektrycznego modelu ENYAQ COUPÉ iV.

Wariant COUPÉ wyróżnia się przyciągającym wzrok designem, a dzięki wyjątkowej aerodynamice zaoferuje jeszcze większy zasięg w trasie. Szkic przedstawia łagodnie opadającą ku tyłowi linię dachu, przechodzącą w tylną klapę i kończącą się ostro zarysowaną krawędzią oraz listwy progowe w kolorze nadwozia.

ENYAQ COUPÉ iV zostanie po raz pierwszy zaprezentowany podczas premiery online, która będzie transmitowana z Pragi już 31 stycznia 2022 roku.

Nowy ENYAQ COUPÉ iV jest oparty na modułowej platformie dla pojazdów elektrycznych MEB Grupy Volkswagen. Na zaprezentowanym szkicu wyróżniają się listwy progowe w kolorze nadwozia oraz duże koła, nadające nowemu, flagowemu modelowi marki niezwykle imponujący wygląd. Przeprojektowana linia dachu podkreśla elegancję modelu ENYAQ COUPÉ iV. Co ważne, od słupka B linia dachu łagodnie opada ku tyłowi, przechodząc płynnie w tylną klapę i kończy się ostro zarysowaną krawędzią. Stylistyka tylnej części samochodu została zdominowana przez wyrazisty napis ŠKODA, a także charakterystyczne dla marki tylne światła w kształcie litery C.

Przód ŠKODY ENYAQ COUPÉ iV charakteryzuje duży i efektowny grill oraz płaskie, ostro ścięte przednie reflektory, które podkreślają szerokość pojazdu. Model wyróżnia również masywny, sportowy przedni zderzak.

Nowy elektryczny model ŠKODY – ENYAQ COUPÉ iV – zostanie zaprezentowany publiczności z całego świata podczas premiery online w Pradze już 31 stycznia 2022 roku.

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...