Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

Pięć gwiazdek Green NCAP dla Nissana LEAF e+

Nissan LEAF e+ został kompleksowo przebadany przez niezależną instytucję testową Green NCAP i otrzymał maksymalną ocenę pięciu gwiazdek.

Organizacja Green NCAP powstała by promować rozwój czystych, energooszczędnych i przyjaznych dla środowiska samochodów. Nissan LEAF e+ uzyskał świetne wyniki pod względem trzech badanych parametrów, co stanowi dodatkowe potwierdzenie pozytywnych opinii na temat ekologiczności tego modelu.

Po serii wymagających testów w warunkach rzeczywistych i laboratoryjnych, zgodnie z rygorystycznymi normami dotyczącymi czystości spalin, emisji gazów cieplarnianych i efektywności energetycznej, bezemisyjny LEAF e+ uzyskał najwyższą ocenę w dwóch pierwszych kategoriach.

Organizacja Green NCAP podkreśliła inteligentny charakter w pełni elektrycznego układu napędowego z akumulatorem o pojemności 62 kWh, przyznała samochodowi ocenę 9,9 punktów na 10 możliwych w kategorii „wydajność energetyczna” i zwróciła uwagę na innowacyjny system e-Pedal z funkcją odzyskiwania energii.

Marco Fioravanti, wiceprezes ds. planowania produktu w Nissan AMIEO, powiedział: „Odkąd Nissan LEAF został wprowadzony na rynek w 2010 r. jako pierwszy samochód elektryczny przeznaczony dla masowego konsumenta, setki tysięcy klientów na całym świecie zyskało dostęp do ekologicznej, bezemisyjnej mobilności”.

Dave Moss, starszy wiceprezes Nissana ds. badań i rozwoju w regionie AMIEO dodał: „Maksymalna ocena pięciu gwiazdek dla modelu LEAF e+ przyznana przez Green NCAP jest świadectwem jakości tego samochodu i uhonorowaniem dotychczasowych dokonań Nissana podczas pionierskiej dekady innowacji w elektryfikacji. Pragnę podziękować całemu zespołowi ds. badań i rozwoju, bez którego to osiągnięcie nie byłoby możliwe”.

LEAF e+ jest zwieńczeniem dziesięciu lat rozwoju tego modelu. To kompleksowe połączenie wydajnego wykorzystania energii elektrycznej i inteligentnych technologii wspomagających kierowcę.

Układ napędowy z akumulatorem o pojemności 62 kWh zapewnia do 385 km zasięgu w cyklu mieszanym WLTP, a innowacyjny system e-Pedal umożliwia kierowcy przyspieszanie, zwalnianie i zatrzymywanie za pomocą jednego pedału, co przekłada się na maksymalizację komfortu i wydajności podczas jazdy.

Klienci mogą jeszcze bardziej zwiększyć efektywność energetyczną dzięki trybom B i ECO, które umożliwiają pełne wykorzystanie możliwości hamowania regeneracyjnego, optymalizację dostępnej mocy i oszczędność energii, a tym samym pozwalają kierowcy na pokonywanie dłuższych tras.

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...