Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

Robert Lewandowski wraz z kolegami FC Bayern Monachium odebrali Audi e-tron GT

Audi i FC Bayern Monachium kontynuują ofensywę elektryfikacji. Dziesięciu piłkarzy, w tym gwiazda drużyny – Robert Lewandowski oraz pięciu działaczy FC Bayern, odebrali swoje nowe samochody służbowe: w pełni elektryczne modele Audi e-tron GT lub Audi RS e-tron GT premium.

Oficjalne przekazanie sportowych elektrycznych pojazdów odbyło się 29 lipca w Audi Driving Experience Center w Neuburgu nad Dunajem. Piłkarze FC Bayern mogli tu po raz pierwszy przekonać się, jak wielką frajdą jest jazda elektrycznym samochodem Audi segmentu premium.

Audi współpracuje z FC Bayern Monachium na polu zwiększania świadomości na temat przyszłościowej e-mobilności. We wrześniu 2020 roku, FC Bayern i Audi rozpoczęły wspólną podróż w kierunku zrównoważonej mobilności. Od tego momentu, flota klubowa jest systematycznie uzupełniania o samochody elektryczne. Wielu zawodników i członków zarządu klubu już teraz porusza się po drogach w pełni elektrycznymi Audi e-tron lub Audi e-tron Sportback.

Teraz partnerzy poczynili kolejny krok w rozwoju elektryfikacji floty pojazdów FC Bayern. Piętnastu zawodników i działaczy FC Bayern otrzymało nowe, mocne, sportowe i w pełni elektryczne Audi e-tron GT i Audi RS e-tron GT.

Podczas oficjalnego przekazania samochodów w Driver Experience Center w Neuburgu, dziesięciu zawodników FC Bayern przekonało się, jak hipnotyzujące może być przyspieszenie sportowego samochodu elektrycznego i jak płynnie pokonuje on zakręty. Wśród nich byli rekordzista strzelców Bundesligi Robert Lewandowski oraz członkowie niemieckiej reprezentacji narodowej Leroy Sané, Leon Goretzka i Serge Gnabry.

By sprawdzić swoje umiejętności jazdy i refleks, piłkarze wykorzystali tor testowy w Audi Driving Experience Center. Pod okiem mistrzów Formuły E, Lucasa di Grassi i René Rasta, zasiedli za kierownicami Audi e-tron GT i Audi RS e-tron GT.

Również trener drużyny, Julian Nagelsmann, zachwycał się przyspieszeniem samochodu, które dzięki inteligentnemu zarządzaniu temperaturą pozostaje wyjątkowe nawet podczas sprintów pokonywanych kilka razy z rzędu. „Moc Audi RS e-tron GT jest kosmiczna! Pojazdy elektryczne to zdecydowanie przyszłość mobilności.

To niesamowite, jak płynnie Audi RS e-tron GT pokonuje zakręty” – tak Leroy Sané skomentował pojazd, którym z imponującą łatwością poruszał się po torze. Pochwalił też generalnie cały samochód jako udane połączenie przyjemności z jazdy, stylistyki, osiągów, sportowego charakteru i zrównoważonego rozwoju.

Gdy połączymy wyobraźnię i pasję, efektem są wielkie osiągnięcia. Dotyczy to w równym stopniu naszego partnera FC Bayern, jak i Audi” – powiedział Henrik Wenders, szef marki Audi. „Audi e-tron GT i Audi RS e-tron GT są uosobieniem inteligentnych osiągów. Te modele już teraz kształtują przyszłość naszej marki. Jest więc jak najbardziej sensownym, by ci ambasadorzy połączyli siły z ambasadorami FC Bayern Monachium, by pokazać, jak obie marki wspólnie dążą do postępu.

FC Bayern Monachium jest przykładem odpowiedzialnego podejścia do środowiska i mobilności” – podkreśla Andreas Jung, członek zarządu klubu odpowiedzialny za marketing. „Wspólnie z Audi chcemy inspirować ludzi do podejmowania intensywniejszych działań na rzecz walki ze zmianami klimatu, stąd promujemy przykłady udanej transformacji. Elektryfikacja naszej floty, przesiadka na Audi e-tron GT oraz instalacja punktów ładowania przy naszych boiskach treningowych i przy Allianz Arena, są tego świetnymi przykładami. Jesteśmy dumni, że mamy takiego udziałowca jak Audi – markę, która doskonale łączy sportowy charakter i innowacyjność ze zrównoważonym rozwojem.”

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...