Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

Mazda MX-30 – pierwszy „elektryk” w cenie benzynowego odpowiednika

Ruszający 12 lipca program polskich dopłat rządowych do samochodów elektrycznych „Mój elektryk” oznacza obniżenie cen aut bezemisyjnych dla klientów indywidualnych o 18 750 zł lub aż o 27 000 zł dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny.

Tego typu wsparcie elektromobilności było w naszym kraju długo oczekiwanym rozwiązaniem, bo systemom dopłat, obecnym już na większości rynków Unii Europejskiej, zawsze towarzyszy wyraźne ożywienie rynku samochodów napędzanych energią elektryczną.

W tej edycji rodzimego programu maksymalna cena samochodu objętego dopłatami została podniesiona do 225 tys. zł brutto (dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny nie ma limitu cenowego), co oznacza, że pierwsza elektryczna Mazda – kompaktowy crossover MX-30 – kwalifikuje się do ulg rządowych. W ramach promocji elektromobilności Mazda Motor Poland postanowiła wzmocnić wsparcie swojego „elektryka” dodatkową kwotą w wysokości 10 tys. zł przyznawaną w ramach Ekodopłaty Mazdy każdemu klientowi indywidualnemu, który zamówi nową Mazdę MX-30.

Dodatkowa kwota wsparcia ze strony Mazdy to nasz wkład w rozwój elektromobilności, bo jako importer samochodów elektrycznych czujemy, że także na naszych barkach spoczywa obowiązek przybliżania nowej technologii naszym klientom. Z ubiegłorocznego doświadczenia ze sprzedażą ponad 220 egzemplarzy Mazdy MX-30 objętych Ekodopłatą Mazdy wiemy, że oprócz jakości premium, bogatego wyposażenia i atrakcyjnego designu klienci oczekują konkurencyjnej oferty i właśnie taką propozycję przygotowaliśmy dla wszystkich zainteresowanych elektryczną motoryzacją w wydaniu Mazdy” – mówi Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland.

Po zsumowaniu Ekodpołaty Mazdy w kwocie 10 tys. zł i najwyższej kwoty dopłaty rządowej w wysokości 27 tys. zł, nowa Mazda MX-30 może być dostępna dla klientów indywidualnych od zaledwie 105 900 zł, czyli w cenie podstawowej wersji benzynowej Mazdy CX-30, z którą dzieli płytę podłogową. To zdecydowany krok w stronę zrównania cen samochodów elektrycznych i spalinowych i pozbycia się jednej z największych barier stojących na drodze upowszechnienia elektromobilności. Ekodopłata Mazdy zostanie przyznana pierwszym 150 klientom na samochód z rocznika 2021 w dowolnej wersji wyposażenia, gotowy do odbioru lub zamówiony do produkcji.

Wiemy, że program dopłat rządowych ma być rozciągnięty w późniejszym czasie także na klientów instytucjonalnych, ale my już teraz pracujemy nad własnym pomysłem wsparcia elektromobilności dla firm i będziemy gotowi z naszym rozwiązaniem w najbliższych dniach. Na korzyść Mazdy z pewnością będzie przemawiać nie tylko atrakcyjna oferta, ale też szeroka dostępność samochodów.” – zapewnia Mazda MX-30 – pierwszy „elektryk” w cenie benzynowego odpowiednika.

Mazda MX-30 to kompaktowy crossover, który został najchętniej wybieraną elektryczną nowością na rynku polskim w 2020 r. Już w podstawowej wersji oferuje bogate wyposażenie obejmujące m.in. kolorowy wyświetlacz head-up na przedniej szybie, nawigację satelitarną, interfejs Apple CarPlay/Android Auto, 18-calowe felgi z lekkich stopów, kamerę cofania, adaptacyjny tempomat i pakiet systemów bezpieczeństwa i-Activsense. We wnętrzu wykonanym w jakości premium, 20% materiałów pochodzi z recyklingu. Mazda MX-30 z silnikiem o mocy 145 KM i akumulatorem o pojemności 35,5 kWh dostępna jest od 105 900 zł z Ekodopłatą Mazdy i dopłatą w ramach programu „Mój elektryk” dla posiadaczy Karty dużej rodziny oraz w cenie od 114 150 zł z Ekodopłatą Mazdy i dopłatą w ramach programu „Mój elektryk” dla pozostałych osób fizycznych.

 

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...