Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

W 2021 roku wszystkie dostawcze Citroeny będą zelektryfikowane

Wraz z wprowadzeniem Citroena E-Jumpy Hydrogen marka oferuje najszerszą gamę samochodów zelektryfikowanych, by zaspokoić potrzeby użytkowników biznesowych

Dzięki połączeniu akumulatora z wodorowym ogniwem paliwowym Citroën ë-Jumpy Hydrogen uzyskuje większy zasięg w trybie napędu elektrycznego bez zmniejszenia ładowności i pojemności pojazdu.

Ponad 400 km zasięgu i tankowanie wodoru w czasie krótszym niż 3 minuty – Citroën ë-Jumpy Hydrogen daje przedsmak elektrycznego samochodu dostawczego przyszłości.

W 2021 roku cała gama samochodów dostawczych marki Citroën będzie zelektryfikowana, w tym takie modele jak już jeżdżący po drogach ë-Jumpy oraz My Ami Cargo, ë-Berlingo Van, ë-Jumpy Hydrogen i ë-Jumper, które pojawią się w drugim półroczu.

W ten sposób Citroën pokazuje swoją zdolność do oferowania nowoczesnych rozwiązań, zaawansowanych technologicznie i przystępnych cenowo, by sprostać różnorakim sposobom użytkowania pojazdów i zróżnicowanym potrzebom mobilności klientów. Bardziej niż kiedykolwiek Citroën pozycjonuje się jako marka, która spełnia oczekiwania klientów biznesowych.

ë-Jumpy Hydrogen uzupełnia naszą gamę lekkich samochodów dostawczych. Jego konstrukcja, w której połączono działanie ogniwa paliwowego i akumulatora pozwala na wykorzystanie najlepszych cech obu tych technologii. Zintegrowanie poszczególnych części i podzespołów było starannie przemyślane i wykonane tak, by ich rozmiary nie zmniejszyły pojemności pojazdu, co jest istotnym parametrem dla użytkowników nabywających samochody tego segmentu. ë-Jumpy Hydrogen spełnia potrzeby klientów biznesowych i jest odpowiedzią na zróżnicowane sposoby użytkowania, a jednocześnie pozwala na korzystanie z zasięgu ponad 400 km przy zminimalizowanym wpływie temperatury zewnętrznej na zasięg, a także z krótkiego czasu ładowania wynoszącego tylko 3 minuty oraz z możliwości odzyskiwania większej energii podczas zwalniania” – powiedziała Laurence Hansen, dyrektora ds. produktu i strategii marki Citroën.

 

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...