Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

Peugeot e-RIFTER – marka kontynuuje ofensywę elektryfikacji

Marka PEUGEOT kontynuuje ofensywę elektryfikacji swojej gamy samochodów osobowych. PEUGEOT RIFTER z napędem w 100% elektrycznym debiutuje na polskim rynku.

Nowy PEUGEOT e-RIFTER zachowuje wszystkie atuty wersji spalinowych, nie traci nic ze swych zalet użytkowych i umożliwia bezemisyjną jazdę w strefach ograniczonego ruchu w centrach miast. Oferuje przestronne i technologicznie zaawansowane wnętrze, wyposażone w nowy cyfrowy PEUGEOT i-Cockpit®.

Marka PEUGEOT konsekwentnie i w szybkim tempie realizuje projekt elektryfikacji swojej gamy proponując kolejne modele w 100% elektryczne. Po e-208 i e-2008 (elektrycznych wersjach europejskich bestsellerów), e-Travellerze oraz elektrycznych wersjach modeli dostawczych: e- Expercie i e-Boxerze, na polski rynek trafia kolejna świetna propozycja dla klientów, którzy przy wyborze odpowiadającego im modelu chcą mieć szeroki wybór układów napędowych bez konieczności pójścia na kompromis jeśli chodzi o funkcjonalność i styl.” – mówi Paweł GAWRYLUK, dyrektor marki PEUGEOT w Polsce

W 100% elektryczny napęd – Ready for full Electric action

Nowy PEUGEOT e-RIFTER, zaprojektowany na modułowej platformie EMP2 (Efficient Modular Platform) oferuje w 100% elektryczny silnik o maksymalnej mocy 100 kW i maksymalnym momencie obrotowym 260 Nm, dostępnym od momentu rozruchu, który zapewnia natychmiastową reakcję na wciśnięcie pedału gazu, bez wibracji, hałasu, konieczności zmiany biegów, zapachu spalin i oczywiście bez emisji CO2.

Elektryczny zespół napędowy (silnik elektryczny i falownik oraz ładowarka z przetwornicą prądu stałego na prąd zmienny) jest podobna do zamontowanej w modelu PEUGEOT e-TRAVELLERZE. Podobnie jak w przypadku tego modelu, została zmodyfikowana przekładnia redukcyjna, aby spełnić potrzeby użytkowników pojazdów użytkowych w zakresie ładowności.

Osiągi w trybie POWER są następujące (dane w trakcie homologacji):

– prędkość maksymalna: 130 km/h,

– przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 11,2 s,

– przyspieszenie od 80 do 120 km/h: 8,9 s.

Tryby ładowania

Tryby ładowania akumulatora 50 kWh są zróżnicowane i dostosowane do różnych sytuacji w codziennym użytkowaniu samochodu. Możliwe jest ładowanie na wiele sposobów: w domu, w miejscu pracy lub ze stacji publicznych:

– z gniazda standardowego (8A):pełne naładowanie akumulatora w ciągu 31 h,

– ze wzmocnionego gniazda (16A): pełne naładowanie akumulatora w 15 h,

– ze stacji Wall Box 7,4 kW: pełne naładowanie akumulatora w ciągu 7,5 h prądem jednofazowym za pomocą pokładowej ładowarki 7,4 kW,

– z urządzenia Wallbox o mocy 11 kW: pełne naładowanie w 5 h za pomocą trójfazowej ładowarki pokładowej (11 kW),

– ze stacji szybkiego ładowania – układ chłodzenia akumulatora pozwala na zastosowanie ładowarek o mocy 100 kW i naładowanie do 80% pojemności w ciągu 30 minut.

Galeria zdjęć

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...