Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

Porsche „elektryfikuje” swoich menedżerów

Kierownictwo Porsche daje dobry przykład: menedżerowie, którym przysługuje samochód służbowy, błyskawicznie – i świadomie – przesiadają się do w pełni elektrycznego Porsche Taycan lub hybrydowych modeli plug-in. Atrakcyjne oferty sprawiają, że pojazdy zelektryfikowane coraz częściej wybierają także pracownicy uprawnieni do leasingu.

Ma to zauważalny wpływ na służbową flotę samochodów Porsche: do końca bieżącego roku udział aut sportowych, które są zasilane wyłącznie energią z akumulatora lub mają hybrydowy napęd plug-in, podwoi się i wyniesie około 50%.

Porsche ma ambicje stać się najbardziej zrównoważoną marką ekskluzywnej i sportowej mobilności” – powiedział Andreas Haffner, członek zarządu Porsche ds. zasobów ludzkich. „Dlatego logicznym krokiem jest, byśmy poszerzyli naszą elektryczną ofensywę o samochody służbowe i program leasingu pracowniczego. Z pomocą naszych pracowników – jako autentycznych ambasadorów elektromobilności – możemy przyczynić się do jeszcze skuteczniejszego zrównoważonego rozwoju”.

Użytkownicy samochodów służbowych mogą wybrać swój wóz z szerokiej gamy szczególnie efektywnych i mocnych samochodów sportowych, obejmującej pięć wariantów hybryd plug-in w liniach modelowych Cayenne i Panamera oraz osiem w 100% elektrycznych wersji Porsche Taycan i Taycan Cross Turismo. Przesiadka nastąpi przy następnej wymianie pojazdu. Zwykle ma to miejsce po 15 miesiącach. Podobnie jak w przypadku modeli z silnikiem spalinowym, menadżerowie, którym przysługuje auto służbowe, wraz ze swoim nowym, częściowo lub w pełni elektrycznym samochodem sportowym otrzymają kartę paliwową – w tym przypadku będzie to karta uprawniająca do korzystania z sieci stacji ładowania.

 

Równolegle do wymiany własnej floty Porsche inwestuje w stworzenie globalnej sieci ładowania: zaledwie kilka dni temu w lokalizacji Zuffenhausen uruchomiono wewnętrzny park ładowania z sześcioma stacjami ładowania prądu stałego (DC) o wysokiej mocy. Pracownicy Porsche mogą naładować tam swoje auta elektryczne z mocą do 350 kW. A już w lutym 2020 r., w swoich zakładach w Lipsku, producent otworzył najpotężniejszy park szybkiego ładowania w Europie. Obejmuje on sześć wewnętrznych punktów szybkiego ładowania. Dzięki usłudze Porsche Destination Charging do 2025 r. na całym świecie ma być dostępnych co najmniej 7500 dodatkowych punktów ładowania.

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...