Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

Kia rozpoczęła przyjmowanie zamówień na EV6

Polska zaczyna przyjmować zamówienia na elektrycznego crossovera EV6. Rozpoczęcie przedsprzedaży wynika z ogromnego zainteresowania, którym cieszy się pierwszy elektryczny model nowej generacji marki Kia.

Klienci już mogą składać zamówienia na EV6 u dealerów, na kilka tygodni przed rozpoczęciem produkcji, które jest zaplanowane na połowę 2021 roku. W Polsce pierwsze dostawy EV6 mają rozpocząć się w czwartym kwartale tego roku.

Udostępnienie klientom możliwości zamawiania EV6 już na tym etapie wprowadzania tego modelu do oferty odzwierciedla ogromne zainteresowanie naszym nowoczesnym i wyjątkowym pod każdym względem samochodem elektrycznym nowej generacji” – mówi Jason Jeong, Prezydent Kia w Europie. „Odgłos medialny i zainteresowanie ze strony klientów, jakie towarzyszą Kia EV6 są zdecydowanie większe niż te, które znamy z modeli wcześniej wprowadzanych do sprzedaży. To najlepszy dowód na to, że auta elektryczne mogą fascynować i budzić wiele pozytywnych emocji w świecie zrównoważonej mobilności”.

W wypadku przedsprzedaży EV6 klienci mają do wyboru wiele opcji – wyposażenia, wykończenia wnętrza oraz układu napędowego. Każdy może dopasować EV6 do swoich potrzeb i stylu życia. Do wyboru są wersje EV6 z dużym akumulatorem o pojemności 77,4 kWh, który zapewnia zasięg do 510 km lub standardowym o pojemności 58 kWh, a także odmiany z napędem na tylne (RWD) lub na cztery koła (AWD). Ponadto, do wyboru są cztery wersje wyposażenia, które różnią się wystrojem wnętrza i detalami nadwozia.

 

 

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...