Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

Kia rozpoczęła przyjmowanie zamówień na EV6

Polska zaczyna przyjmować zamówienia na elektrycznego crossovera EV6. Rozpoczęcie przedsprzedaży wynika z ogromnego zainteresowania, którym cieszy się pierwszy elektryczny model nowej generacji marki Kia.

Klienci już mogą składać zamówienia na EV6 u dealerów, na kilka tygodni przed rozpoczęciem produkcji, które jest zaplanowane na połowę 2021 roku. W Polsce pierwsze dostawy EV6 mają rozpocząć się w czwartym kwartale tego roku.

Udostępnienie klientom możliwości zamawiania EV6 już na tym etapie wprowadzania tego modelu do oferty odzwierciedla ogromne zainteresowanie naszym nowoczesnym i wyjątkowym pod każdym względem samochodem elektrycznym nowej generacji” – mówi Jason Jeong, Prezydent Kia w Europie. „Odgłos medialny i zainteresowanie ze strony klientów, jakie towarzyszą Kia EV6 są zdecydowanie większe niż te, które znamy z modeli wcześniej wprowadzanych do sprzedaży. To najlepszy dowód na to, że auta elektryczne mogą fascynować i budzić wiele pozytywnych emocji w świecie zrównoważonej mobilności”.

W wypadku przedsprzedaży EV6 klienci mają do wyboru wiele opcji – wyposażenia, wykończenia wnętrza oraz układu napędowego. Każdy może dopasować EV6 do swoich potrzeb i stylu życia. Do wyboru są wersje EV6 z dużym akumulatorem o pojemności 77,4 kWh, który zapewnia zasięg do 510 km lub standardowym o pojemności 58 kWh, a także odmiany z napędem na tylne (RWD) lub na cztery koła (AWD). Ponadto, do wyboru są cztery wersje wyposażenia, które różnią się wystrojem wnętrza i detalami nadwozia.

 

 

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...