Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

Światowa premiera online Audi Q4 e-tron już 14 kwietnia

Audi Q4 e-tron to pierwszy w pełni elektryczny SUV z czterema pierścieniami w logo w segmencie aut kompaktowych. Łaczy w sobie pionierski design, najnowocześniejsze technologie wyświetlania obrazu i wyjątkową przestronność.

Zapowiadając jego wprowadzenie na rynek, Audi konsekwentnie kontynuuje swoją ofensywę elektryfikacji napędów. Światowa premiera najnowszego modelu rodem z Ingolstadt odbędzie się 14 kwietnia 2021 r. i będzie wydarzeniem w pełni cyfrowym.

Audi przygotowało wirtualną prezentację nowego Audi Q4 e-tron, która odbędzie się w ramach wydarzenia pt. Celebration of Progress.

Transmisja online imprezy rozpocznie się 14 kwietnia 2021 r. o godzinie 19:00 czasu letniego środkowoeuropejskiego. Kompaktowego SUV’a z w pełni elektrycznym napędem zaprezentują: Markus Duesmann, prezes zarządu AUDI AG, Hildegard Wortmann, członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu, aktor Regé-Jean Page, aktorka i aktywistka Olivia Wilde oraz sportsmenki Anna Gasser i Malaika Mihambo.

Eksperci Audi, w tym Marc Lichte, szef działu designu i Henrik Wenders, starszy wiceprezes marki Audi, szczegółowo przedstawią najważniejsze cechy Audi Q4 e-tron i jego znaczenie dla czterech pierścieni. Dla marki, model ten jest kolejnym ważnym krokiem w ofensywie elektryfikacji. Zajmuje miejsce w szczególnie atrakcyjnym i szybko rosnącym segmencie rynku, jakim jest klasa kompaktowych SUV-ów. Audi Q4 e-tron podąża ścieżką przetartą już przez duże SUV’y Audi e-tron, Audi e-tron Sportback oraz przez sportowe Audi e-tron GT.

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...