Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

Światowa premiera online Audi Q4 e-tron już 14 kwietnia

Audi Q4 e-tron to pierwszy w pełni elektryczny SUV z czterema pierścieniami w logo w segmencie aut kompaktowych. Łaczy w sobie pionierski design, najnowocześniejsze technologie wyświetlania obrazu i wyjątkową przestronność.

Zapowiadając jego wprowadzenie na rynek, Audi konsekwentnie kontynuuje swoją ofensywę elektryfikacji napędów. Światowa premiera najnowszego modelu rodem z Ingolstadt odbędzie się 14 kwietnia 2021 r. i będzie wydarzeniem w pełni cyfrowym.

Audi przygotowało wirtualną prezentację nowego Audi Q4 e-tron, która odbędzie się w ramach wydarzenia pt. Celebration of Progress.

Transmisja online imprezy rozpocznie się 14 kwietnia 2021 r. o godzinie 19:00 czasu letniego środkowoeuropejskiego. Kompaktowego SUV’a z w pełni elektrycznym napędem zaprezentują: Markus Duesmann, prezes zarządu AUDI AG, Hildegard Wortmann, członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu, aktor Regé-Jean Page, aktorka i aktywistka Olivia Wilde oraz sportsmenki Anna Gasser i Malaika Mihambo.

Eksperci Audi, w tym Marc Lichte, szef działu designu i Henrik Wenders, starszy wiceprezes marki Audi, szczegółowo przedstawią najważniejsze cechy Audi Q4 e-tron i jego znaczenie dla czterech pierścieni. Dla marki, model ten jest kolejnym ważnym krokiem w ofensywie elektryfikacji. Zajmuje miejsce w szczególnie atrakcyjnym i szybko rosnącym segmencie rynku, jakim jest klasa kompaktowych SUV-ów. Audi Q4 e-tron podąża ścieżką przetartą już przez duże SUV’y Audi e-tron, Audi e-tron Sportback oraz przez sportowe Audi e-tron GT.

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...