Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

Elektryczna Dacia za 5 euro dziennie pod E.Leclerc

Najbardziej przystępny cenowo samochód elektryczny na rynku dostępny za 5 euro dziennie, bez względu na czas trwania wynajmu(1).

Cztery miesiące po podaniu do publicznej wiadomości informacji o nawiązaniu współpracy partnerskiej pomiędzy E.Leclerc i Grupą Renault, której celem jest promowanie samochodów elektrycznych, do sieci obejmującej 510 wypożyczalni E.Leclerc trafiły pierwsze egzemplarze Dacii Spring.

Oficjalna inauguracja miała miejsce 30 marca br. w centrum handlowym E.Leclerc w Orly, w obecności Luki de Meo, dyrektora generalnego Grupy Renault i Michela-Edouarda Leclerca, prezesa komitetu strategicznego centrów handlowych E.Leclerc. Dzięki stawce wynajmu Dacii Spring, wynoszącej łącznie z ubezpieczeniem i przeglądami 5 euro dziennie bez względu na czas trwania wynajmu, francuscy kierowcy zyskają możliwość korzystania z zalet elektromobilności za dotąd nieosiągalną, niską cenę.

Dacia Spring będzie dostępna wyłącznie dla klientów centrów handlowych E.Leclerc

Do końca wiosny br. do sieci wypożyczalni samochodów E.Leclerc trafią wszystkie zamówione egzemplarze Dacii Spring i Renault ZOE(2). Dzięki stawce wynajmu wynoszącej odpowiednio 5 euro dla Dacii Spring i 6 euro za dzień dla Zoe(3), możliwe będzie znaczne zwiększenie tempa upowszechniania samochodów elektrycznych w całej Francji za niewiarygodnie przystępną cenę. Klienci wypożyczalni E.Leclerc będą mogli jako pierwsi wyjechać na drogę najnowszym modelem Dacii, który od 20 marca jest dostępny dla klientów indywidualnych w przedsprzedaży z terminami dostawy jesienią br.

Luca De Meo, dyrektor generalny Grupy Renault, powiedział: Bardzo się cieszę z nawiązania partnerskiej współpracy z wypożyczalniami samochodów E.Leclerc, w których dostępne będą modele Dacii Spring i Renault Zoe. Wspólnie z centrami handlowymi E.Leclerc będziemy działali na rzecz upowszechniania samochodów elektrycznych – tanich, praktycznych i będących zawsze pod ręką. Jestem przekonany, że mobilność jutra będzie bazowała na ekosystemie, którego fundamentem będzie użyteczny, konkretny i działający w terenie układ współpracy partnerskiej jak ta.

Michel-Edouard Leclerc, prezes komitetu strategicznego centrów handlowych E.Leclerc: Bardzo się cieszę widząc, jak nasza inicjatywa na rzecz upowszechniania samochodów elektrycznych nabiera dziś nowego rozpędu. Jest w pełni zgodna z naszymi działaniami na rzecz ochrony środowiska i zwiększania siły nabywczej klientów. Innym powodem do prawdziwej dumy jest to, że realizujemy tę inicjatywę wspólnie z Grupą Renault i należącą do niej marką Dacia. Uważam, że jest to ważna chwila dla obu naszych firm, co potwierdzamy naszą dzisiejszą obecnością w Orly. Wspólnie sprawiamy, że samochody elektryczne stają się dostępne dla wszystkich!

Dla E.Leclerc jest to kontynuacja globalnego planu promowania samochodów elektrycznych

Firma E.Leclerc wspólnie z Renault opracowała już w 2010 roku program na rzecz promowania samochodów elektrycznych. Obejmował on wyposażenie parkingów sklepów sieci E.Leclerc od 2011 roku w punkty ładowania samochodów elektrycznych, zakup służbowych Renault ZOE dla swoich pracowników od 2012 roku i utworzenie w 2013 roku regionalnych klubów „ambasadorów”, działających na rzecz promowania samochodów zeroemisyjnych. Był to plan oparty na ofercie i działaniach edukacyjnych. Jako sygnatariusz zainicjowanej przez Ministerstwo Transportu karty „100 000 terminali ładowania”, E.Leclerc ogłosił 12 października ubiegłego roku zamiar zwiększenia liczby terminali do 5000 w ciągu najbliższych 2 lat i do 10 000 do 2025 roku.

 

Dacia Spring i Renault ZOE – dwa w 100% elektryczne auta miejskie

Grupa Renault ma na swoim koncie ponad 10 lat doświadczenia i prawie 350 000 sprzedanych egzemplarzy samochodów elektrycznych. Jest europejskim liderem w dziedzinie samochodów elektrycznych. W 2020 roku Renault ZOE było najlepiej sprzedającym się w Europie samochodem elektrycznym.

Dzięki zasięgowi 395 km w cyklu WLTP ZOE jest wszechstronnym kompaktowym elektrycznym hatchbackiem, równie swobodnie radzącym sobie w codziennych dojazdach, jak i w dłuższych wyprawach. Pokładowy system ładowania umożliwia odzyskiwanie do 80 km zasięgu z większości przydrożnych sieci terminali w ciągu zaledwie 30 minut.

 

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...