Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

Zelektryfikowana wersja Berlingo – funkcjonalny i wszechstronny partner do wyjazdów rekreacyjnych

Wszyscy amatorzy aktywnego trybu życia znajdą w nowym Citroënie ë-Berlingo idealnego, funkcjonalnego i wszechstronnego partnera do wszelkich wyjazdów rekreacyjnych, jeszcze przyjemniejszych dzięki elektrycznemu napędowi.

Powszechnie ceniony za swą funkcjonalność i nie uznający żadnych kompromisów Berlingo potrafi dostosować się do potrzeb każdego użytkownika dzięki przestronnemu, modularnemu i praktycznemu wnętrzu. ë-Berlingo jest dostępny w dwóch długościach i może pomieścić do 7 osób.

Samochód zachowuje niezmienioną przestronność wnętrza, trzy niezależne tylne siedzenia, wielofunkcyjny dach Modutop® i otwieraną tylną szybę.
Prowadzenie samochodu ułatwia wyświetlacz przezierny Head-Up Display i nowy, 10-calowy ekran wysokiej rozdzielczości, na którym wyświetlane są wszystkie przydatne dla kierowcy i pasażerów informacje.

Elektryfikacja Berlingo to odpowiedź na podwójne wyzwanie, jakim jest zapewnienie wystarczającego zasięgu bez uszczerbku dla praktyczności, aby umożliwić klientom prowadzenie dowolnej działalności bez ograniczeń. ë-Berlingo wnosi do ich codziennej pracy jeszcze większy spokój ducha dzięki płynnej i cichej jeździe, zadowoleniu, jakie daje poczucie dbania o jakość powietrza przy ograniczeniu kosztów. Są to wyraźne oczekiwania tej grupy klientów, strategiczne dla segmentu kombivanów, których gabaryty mają duży wpływ na poziom emisji CO2 i zużycia paliwa. Jesteśmy dumni z tego, że Berlingo, prekursor segmentu kombivanów, jako jeden z pierwszych oferuje taką alternatywę”. Laurence Hansen – dyrektorka ds. produktu i strategii marki Citroën.

Citroën jest twórcą zapoczątkowanego w 1996 roku segmentu kombivanów. Marka stworzyła prawdziwą wspólnotę fanów, bardzo przywiązanych do charakteru, praktyczności i modularności Berlingo. Zwarta sylwetka samochodu skrywa niezwykle obszerną kabinę, którą cenią sobie klienci nieuznający żadnych kompromisów pod względem przestronności wnętrza.

Jest to argument zwiększający atrakcyjność Berlingo na rynku, na którym tego rodzaju oferty są coraz rzadsze. Pojawienie się na rynku elektrycznej wersji Berlingo ma duże znaczenie. Stanowi on nowoczesną odpowiedź na wyzwania związane z ochroną środowiska, które w sposób szczególny dotyczą tego typu nadwozia, i przyciąga uwagę nabywców modelu, spośród których wielu przywiązuje dużą wagę do ekologii jest wyczulonych na ślad węglowy samochodów i troszczy się o swój budżet.

ë-Berlingo jest rozwiązaniem, które łączy przyjemne z pożytecznym, wykorzystuje wszystko, co najlepsze w technologii napędu elektrycznego i zapewnia jeszcze większy spokój ducha i większą płynność jazdy, nie tracąc przy tym nic z funkcjonalności Berlingo.

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...