Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

Światowa premiera ŠKODY ENYAQ iV na żywo i na wirtualnej platformie marki

Prezentacja nowej ŠKODY ENYAQ iV odbędzie się 1 września zarówno na żywo podczas uroczystego spotkania w Pradze, jak i w formule online. Wydarzenie po raz pierwszy będzie transmitowane przy wykorzystaniu indywidualnie sterowanych kamer 360 stopni, które zagwarantują widzom poczucie fizycznego przebywania w obiekcie.

Użytkownicy będę mieli do dyspozycji wielofunkcyjną platformę online, dzięki której będą mogli poruszać się po wirtualnym pawilonie ŠKODY, obejrzeć premierę na żywo, zapoznać się szczegółowo z modelami ENYAQ iV oraz koncepcyjnym VISION iV. Dla uczestników premiery dostępne będą także wywiady w studiu na żywo, kino ŠKODA oraz wirtualny salon prezentujący wybrane modele ze 125-letniej historii firmy. ŠKODA przedstawi również historię swoich relacji z kolarstwem i wieloletniego wsparcia dla Tour de France.

Pierwszy w pełni elektryczny SUV ENYAQ iV to ważny krok w realizacji strategii zrównoważonej mobilności ŠKODY. Jej częścią jest także digitalizacja i rozwój usług online oraz inwestycje w nowe technologie i rozwiązania. W odpowiedzi na zmieniające się wymagania klientów światowa premiera ŠKODY ENYAQ iV będzie jednocześnie klasycznym pokazem na żywo oraz innowacyjną prezentacją online. W ten sposób fani ŠKODY na całym świecie staną się świadkami premiery modelu ENYAQ iV po raz pierwszy realizowanej za pomocą kamer 360 stopni.

Wirtualny pawilon ŠKODY
W wirtualnym pawilonie ŠKODY, oprócz nowej ŠKODY ENYAQ iV, użytkownicy będą mogli obejrzeć także samochód koncepcyjny VISION iV, który był prototypem pierwszego w pełni elektrycznego SUV-a marki. Widok 360 stopni pozwoli na zapoznanie się z pojazdami ze wszystkich stron. Do pobrania dostępne będą również szczegółowe informacje dotyczące obu modeli. Transmisja z okazji wirtualnej premiery obejmie także wywiady z ekspertami. Po kliknięciu w ikonę dla użytkowników otworzy się przestrzeń studia, gdzie przed i bezpośrednio po prezentacji modelu prelegenci będą rozmawiać na tematy związane z marką. Ponadto widzowie będą mogli przesyłać własne pytania do zaproszonych gości, na żywo za pośrednictwem firmowych mediów społecznościowych. W kinie ŠKODA będą dostępne nagrania dotyczące różnych aspektów działalności marki, a w wirtualnym showroomie zaprezentowane zostaną wybrane modele ze 125-letniej historii firmy, takie jak: ŠKODA 1000 MB, ŠKODA 640 SUPERB, ŠKODA 1101 „Tudor”, ŠKODA L&K S, ŠKODA RAPID Six i ŠKODA POPULAR MONTE CARLO. Użytkownicy obejrzą pojazdy z dowolnej perspektywy, tak jak w salonie. W wirtualnym pawilonie zwiedzający znajdą także informacje o wieloletniej współpracy ŠKODA i Tour de France.

Intuicyjna obsługa wirtualnej premiery ŠKODY ENYAQ iV

Podobnie jak goście podczas prezentacji w Pradze, osoby uczestniczące w wirtualnym wydarzeniu będą mogły same zdecydować, w jakiej kolejności chciałyby zapoznać się z poszczególnymi obszarami pawilonu ŠKODY. Wyjątkiem jest transmisja na żywo, która rozpocznie się o 19:00. Użytkownicy otrzymają powiadomienie z przypomnieniem o jej rozpoczęciu minutę przed czasem. Wirtualny pawilon zostanie otwarty dla zwiedzających dwadzieścia minut przed prezentacją i będzie dostępny do oglądania przez kolejne dwie godziny po wydarzeniu.

Udział w wirtualnej premierze ŠKODY ENYAQ iV jest łatwy i przyjazny dla użytkownika. Wydarzenie udostępniono na stronie https://skoda-virtual-event.com, na kanałach społecznościowych marki (Facebook i Twitter) oraz na ŠKODA Storyboard (www.skoda-storyboard.com). Po krótkim sprawdzeniu zgodności systemu operacyjnego urządzenia i weryfikacji wersji oprogramowania przeglądarki Chrome, Firefox lub Safari użytkownicy uzyskają nieograniczony i bezpłatny dostęp.

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...