Połącz się z nami

Cześć, wpisz to czego szukasz

Aktualności

IONIQ – nowa submarka elektrycznych samochodów Hyundai

Dedykowana samochodom elektrycznym z zasilaniem akumulatorowym

Tym samym Hyundai otwiera nowy rozdział w erze zelektryfikowanej mobilności, umacniając swoją pozycję lidera w tym obszarze. Pod marką IONIQ, Zgodnie z wizją Postępu dla ludzkości, Hyundai zamierza oferować Klientom doświadczenie jazdy samochodem elektrycznym, dopasowane do nowoczesnego stylu życia, z zastosowaniem nowych technologii z zakresu łączności.

W submarce IONIQ Hyundai wykorzysta swoje wiodące w branży know-how z obszaru produkcji pojazdów elektrycznych. W ciągu najbliższych czterech lat firma Hyundai wprowadzi trzy nowe modele, a następnie kolejne, jeszcze bardziej innowacyjne. Utworzenie submarki IONIQ jest odpowiedzią na szybko rosnący popyt na rynku i ma przyspieszyć realizację planów Hyundaia, by stać się liderem światowego rynku pojazdów elektrycznych.

Submarka IONIQ połączy możliwości pojazdu elektrycznego, takie jak ultraszybkie ładowanie, przestronne wnętrze i zasilanie bateryjne, z przyszłymi innowacjami: designem, technologiami i usługami. Dzięki temu chwile spędzone w samochodzie i poza nim, zapewnią bezproblemową podróż.

Submarka IONIQ zmieni podejście do obsługi Klientów, wybierających pojazdy elektryczne. Dzięki nowym usługom łączności, będziemy oferować zelektryfikowane doświadczenie, wpisujące się w ekologiczny styl życia. powiedział Wonhong Cho – Wiceprezes i Dyrektor ds. Globalnego Marketingu Hyundai Motor Company

Nowa odsłona IONIQ
Hyundai po raz pierwszy użył nazwy IONIQ, która łączy słowa ion czyli jon z unique czyli wyjątkowy, ogłaszając projekt IONIQ – długoterminowy projekt badawczo-rozwojowy dotyczący mobilności przyjaznej dla środowiska. Bazując na tym projekcie, w 2016 roku Hyundai wprowadził pojazd o nazwie IONIQ, pierwszy i jedyny model na świecie oferujący do wyboru trzy opcje zelektryfikowanego układu napędowego w ramach jednego nadwozia – hybrydowy, hybrydowy plug-in i elektryczny. W kolejnym kroku submarka IONIQ oddaje coraz większe zaangażowanie Hyundaia w zrównoważony rozwój oraz innowacje i odegra kluczową rolę w osiągnięciu przez firmę celów z obszaru czystej mobilności. 

Submarka IONIQ stanie się synonimem równowagi dla czystej mobilności, łącząc przyjazne dla środowiska produkty z rozwiązaniami łączności, dopasowanymi do nowoczesnego stylu życia dzisiejszych pokoleń.

Hyundai świętował premierę IONIQ, zmieniając London Eye w wielką literę „Q” za pomocą świateł tuż przed oficjalnym ponownym otwarciem tej słynnej atrakcji.

To pierwsze wydarzenie w ramach kampanii promującej submarkę IONIQ pod hasłem I’m in charge.

Ponieważ tętniące życiem miasto Londyn zatrzymało się podczas pandemii COVID-19, Hyundai wprowadził nową energię do miasta, oświetlając i ponownie uruchamiając jedną z najbardziej charakterystycznych atrakcji.

Ogłaszając pojawienie się submarki IONIQ, instalacja świetlna Hyundaia zwiastuje nową erę zelektryfikowanej mobilności.

 

 

Reklama

Może Cię również zainteresować

Aktualności

W pierwszej połowie roku 2020, Audi dostarczyło do klientów na całym świecie 17 641 sztuk modelu e-tron.

Aktualności

Po wielu miesiącach zapowiedzi spółka ElectroMobility Poland ujawniła prototypy polskich samochodów elektrycznych

Aktualności

Pierwszy na świecie elektryczny rajdowy puchar jednej marki

Aktualności

Najnowsze badanie przeprowadzone na polskich respondentach przez zespół analityczny InsightOut Lab we współpracy z marką Volkswagen dowodzi, że rozwój rynku fotowoltaicznego może pozytywnie wpłynąć...